technology hub

De race om het consumentenhart winnen

Wij zijn ervan overtuigd: het succes van digitale marketing valt of staat met de juiste inzet van technologie én de juiste mensen. Technologie zonder marketingkennis is als de nieuwe RB13-racewagen zonder Max Verstappen. Alleen door marketing en technologie samen te brengen, benutten we de volle potentie van beide disciplines. Zo maken we de wereld een beetje fijner voor iedereen.

werken bij greenhouse group

Ook geniale marketingtechnologie maken? We zoeken nog een Front End Developer en een Full Stack Developer.

De juiste auto voor je oma

Aan het huwelijk tussen marketing en technologie kan menig echtpaar nog een puntje zuigen. Het allermooiste aan die twee samenbrengen, is dat er – al zeggen we het zelf – waanzinnige nieuwe initiatieven uit voortkomen. We ontwikkelen briljante technologie om een frustrerend marketingprobleem op te lossen, of komen op de proppen met creatieve campagnes, geïnspireerd door vette tech.

Om nog even op onze Max terug te komen: je oma van 80 wordt doodongelukkig als ze haar boodschapjes moet doen in zijn racewagen. Oftewel: technologie is nooit een doel op zich. Wij kijken altijd of technologie past bij onze klanten, hun werkprocessen en de mensen die ermee werken. Bestaat de ideale marketingtechnologie nog niet? Dan maken we het toch gewoon zelf! Zo halen we het maximale uit elke campagne.

Ontmoet onze oogappeltjes!

LemonPI – Van advertising naar storytelling
LemonPI is de liefdesbaby van creatieve vrijheid, efficiëntie en transparantie bij displaycampagnes. Het is een dynamic creative optimisation platform dat impressies real-time aanpast aan de context van de gebruiker, zoals het tijdstip, de taalinstelling of het weer. Te ingewikkeld? LemonPi zorgt dat je een paraplu-advertentie ziet als het regent. Klinkt simpel, maar het is zo cool dat bureaus over de hele wereld LemonPi gebruiken. Kijk op www.lemonpi.io.

BaaS – Marketingverspilling uitroeien
BaaS is ontwikkeld om mensen zoals John Wanamaker gelukkig te maken. Nooit van gehoord? Hij sprak de beroemde woorden: “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don't know which half”. Met BaaS geven we een totaaloverzicht van de digitale customer journey, over alle kanalen. Van de eerste impressie tot het winkelmandje. Daarmee kunnen onze bureaus klanten precies laten zien hoe hun advertentiebudget werd omgezet in daadwerkelijke aankopen.

onze belofte

Techniek is de motor van iedere marketingcampagne.

onze andere obsessies

De Greenhouse Group specialiseert zich niet alleen in techniek! Bekijk één van onze andere obsessies!

creative

Onze creativiteit vergroot de merkwaarde van onze klanten

data

Onze Data Hub is het kloppende hart van ons bedrijf

media

Wij optimaliseren de volledige online marketing mix